رونمایی از لوگو جدید پوکو Poco

رونمایی از لوگو جدید پوکو Poco: پوکو (POCO) روز گذشته از لوگو و مسکات جدید خود رونمایی کرد. هویت بصری جدید پوکو درحال‌حاضر منحصر به واحد تجاری این شرکت در هند است و فعلا به ‌صورت بین‌المللی استفاده نمی‌شود. پوکو افزون‌بر لوگو و مسکات جدید، شعار جدید خود را هم اعلام کرد: Made of Mad.

پوکو در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان زیرشاخه‌ی شیائومی شروع‌به فعالیت کرد و سراغ تولید گوشی‌هایی رفت که مشخصات بسیار خوبی داشتند و با قیمت پایین‌تر از رقبای هم‌رده در دسترس مشتریان قرار می‌گرفتند. پوکو در سال گذشته‌ی میلادی به برندی مستقل تبدیل شد و اکنون جدا از شیائومی فعالیت‌های تجاری خود را انجام می‌دهد.

با وجود تأکید پوکو روی مستقل‌بودن، این شرکت همچنان بخشی از فرایند تولید محصولات را ازطریق شیائومی انجام می‌دهد و قطعات گوشی‌هایش به قطعات گوشی‌های شیائومی شباهت دارند. درحال‌حاضر شماری از گوشی‌های پوکو، عملا مدل ری‌برند‌شده‌ی گوشی‌های شیائومی هستند. مطابق آمار مؤسسه‌ پژوهشی  Counterpoint Research، پوکو هم‌اکنون ازلحاظ حجم فروش بر بستر آنلاین، سومین گوشی‌ساز بزرگ در بازار هند محسوب می‌شود.

منبع خبر: زومیت


سایت پوکو Poco

https://www.poco.net


سایت آیسل

Author: user1

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *