برگزاری دیجی کالا کاپ با محوریت مهندسی نرم افزار

برگزاری دیجی کالا کاپ با محوریت مهندسی نرم افزار: دیجی کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، پس از برگزاری موفق دو دوره مسابقات دیجی‌کالا کاپ، در حال آماده ‌شدن برای برگزاری سومین دور از این رقابت‌ها بر بستر کوئرا است. دیجی‌کالا کاپ عنوان رقابتی است که دیجی‌کالا به منظور شناسایی استعدادهای حوزه‌‌های فنی و بالاخص برنامه‌نویسی برگزار می‌کند. آخرین دور از این رقابت که شهریور سال جاری برگزار شد با محوریت «علم داده» بود. حال دیجی‌کالا سومین دور رقابت‌ را با محوریت برنامه‌نویسی و قدرت حل مسائل الگوریتمی برگزار می‌کند. 

اطلاعات ارائه ‌شده توسط مجریان برگزاری این رقابت نشان از این دارد که شرکت‌کنندگان در این رقابت می‌توانند در پاسخ به مسائل مهندسی نرم‌افزار مطرح‌شده از هر نوع زبان برنامه‌نویسی استفاده کنند. چنین رویکردی گویای این موضوع است که دیجی‌کالا در پی شناسایی افرادی است که از قدرت حل مسئله برخوردار هستند. همچون دوره‌های پیشین، نفرات برتر رقابت دیجی‌کالا کاپ علاوه بر دریافت جوایزی شامل هدیه‌ی نقدی ۵، ۳ و ۲ میلیون تومانی برای افراد اول تا سوم، امکان پیوستن به تیم توسعه‌ی دیجی‌کالا را خواهند داشت. 

دیجی کالا کاپ

دیجی کالا کاپ

امروزه داشتن تیم فنی منسجم، به‌ روز و همچنین بادانش را باید نقطه‌ی قوتی برای هر کسب‌وکار خواند و اگر در مورد یک فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم، اهمیت وجود چنین تیمی صدچندان می‌شود. دیجی‌کالا بیش از دو سال پیش در راستای پاسخ به نیاز ایجادشده دست به یک تغییر بنیادی زد و زیرساخت خود را که «لِگِسی» می‌خواند، به سیستمی با شالوده‌ای جدید با نام «سوپرنوا» تغییر داد تا بتواند به تمام نیازهای فنی پاسخ دهد؛ حال با وجود اهمیت تیم فنی، دیجی‌کالا در پی برگزاری سومین دور رقابت دیجی‌کالا کاپ است. 

داده‌های دو دوره‌ی پیشین نشان‌دهنده حضور بیش از ۲۳۰۰ نفر در هر دور از این رقابت است. از میان ۲۰۶۵ نفر شرکت‌کننده در دیجی‌کالا کاپ دوم که در ارتباط با علم داده بود، ۲۳۵ نفر پاسخ‌های خود را در زمان مسابقه ارائه کردند و در نهایتا از این تعداد ۳ نفر به استخدام دیجی‌کالا درآمدند. دیجی‌کالا کاپ سوم، جمعه همین هفته (پنجم دی‌ماه) برگزار می‌شود.

منبع خبر: زومیت

سایت آیسل

Author: user1

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *